• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Gammal är äldst

F

F.d. 50042

Guest
Vi är nya husbilsägare, nå ja inte ännu, leverans före eller efter midsommar, jul är ju också efter midsommar!!! Vi hoppas att det blir leverans runt midsommar 2008. Vi har kuskat runt Skagerack i 50!!! år med båt och ser fram emot nya äventyr. Vi avser att åka i Norden i år långt fram i höst, och sedan får vi se vad vi hittar på. Vad jag jan se så är det många HBK medlemmar ute på vägarna så vi kanske ses.

HBK 1812

Bosse

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 6238

Guest
Sv: Gammal är äldst

Välkommen Granne. Vi hade tidigare hus på Källängen och där bodde vi i 27 år. Och Bygatan , ja då var vi grannar. Bor numera på Berget Toredamm.

Hoppas att Ni får Eran Bil till Midsommar så kanske vi kan ses ute i busken eller på Bananpiren. Vi är ett gäng i Göteborg med omnejd som försöker att träffas ute i busken. Kolla på Vädertråden---HBK-väder--- där kommer all info att visas var vi är.
Hälsningar från Kurt i Monica o Kurt.

Toppen