• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Göra PDF-fil

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Varför kan inte jag göra en PDF-fil (Acrobat 6,0) när alla andra kan? Smådokument går bra men en reseberättelse på 60 mb med något hundratal bilder - då är det stopp!

Jappe

F

F.d. 4220

Guest
Sv: Göra PDF-fil

Ladda ner programmet Cutepdf och när det är installerat så väljer du att "skriva ut" dokumentet, fast till pdf istället för till skrivaren.

//Stefan

Senast redigerad av en moderator:

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Tack STACT! Det fungerar glimrande! Nu har jag bara 322 A4-sidor att korrekturläsa, vilket jag givetvis inte orkar! Skulle någon här orka läsa "Jappe i Spanien" som reseberättelse så får vederbörande väldigt gärna hjälpa till med att hitta fel (stavfel eller vilka fel som helst). Kritisera på bara! Jag har varit medlem så länge nu i HBK så jag tål allt (nästan)! :D

Nu återstår bara att försöka lägga in den här berättelsen bland de andra reseberättelserna i HBK! Undrar hur det ska gå! 322 sidor, klart att det blir lite fel här och var! Undrar om det går att redigera efter inläggningen!

Jappe

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022

Jag undrar om du inte måste dela upp pdf-dokumentet för att kunna lägga upp som reseberättelse? Men det vet webbarna!

Bloggen kan läsas i sin helhet med en länk.

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Jo Knarrevik, det verkar lite segt att få ihop alltihop i en fil så jag ger upp nu och försöker i morgon igen! Bloggar är väl bra bortsett från att dom går åt fel håll! :D

Jappe

Toppen