Ett riktigt bra husbilsår till Er alla därute. Hoppas vi ses på vägarna
Senast ändrad:
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Du får lösa detta som vi gör. Har värmen på i husbilen och vi går ut där ibland. Dricker en öl eller ett glas vin och flummar till.
Trots min mogna ålder så jobbar jag ännu men detta för ett slut snart, något jag verkligen ser fram emot. Trodde aldrig att jag skulle känna så efter mer än femtifem års förvärvsarbete men nu går det mot slutet och det känns ok.
Blir då medlem i tidsmiljonärerna och hoppas få finnas där länge.....
Nästa sommar blir minst 30+ så det behövs intePlanerar sommarsemestern med kaminen tänd![]()
Hallå vänner.Nu är det en bit in i det nya året och husbilen står där på tomten och riktigt frustar av längtan till våren och nya utflyckter. Hur överlever vi denna hemska tid som kallas vinter. Jag vill inte använda husbilen i saltsörjan vi har här nere påvästkusten då jag inte har råd med en ny bil om den nuvarade pärlan rostar upp. När jag läser om tidsmiljonärerna som tillbringar vintern söderut blir jag grön av avund men det är tyvärr minst sju år kvar att jobba innan den klubben får en ny medlem. Hur står ni alla därute ut? Besök hos husbilhandlare för att få vårkänslor? Det får nog bli en tur till Forsbergs i morgon för att titta på vad som skall köpas när vinsten slår in
Ett riktigt bra husbilsår till Er alla därute. Hoppas vi ses på vägarna![]()
Det är inte bristen på vinteregenskaper som får mig att inte köra pärlan vintertid. Tidsbrist samt saltsörjans biverkningar är det som stoppar vinterbruk. Bilen är en tysk vinterbil och minst lika bra som de svenska byggerna. Har provat utan några problem och bodde jag norrut så skulle bilen användas hela året.Hej
Har man inte en Riktig VINTER HB så får Ni fortsätta å drömma.
Vi andra ses på vintervägarna.
/Vidhem