• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Funderingar ang. toatanken

F

F.d. 55616

Guest
Ibland känns det som om toatanken blivit full på nolltid, och då finns ingen lämplig tömningsplats i närheten, hur gör ni? Dubbla tankar? Var/hur förvarar ni den fulla? Har funderat på att skaffa en reserv tank, men de kostar en hel del.Tar tacksamt emot tips från er som är ute och reser. Har Thetford C-250-260 i vår HB.

F

F.d. 55616

Guest
Sv: Funderingar ang. toatanken

Menar du att innehållet i den fulla tanken ska hällas över i denna? Jag vill bara kunna ta ut den fulla och sedan sätta in en tom som kan användas tills finns möjlighet att tömma den fulla.Frågan ställd till "Clas B"

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 32985

Guest

Då är nog denna lösning inget för dig för vi tömmer vår toa i denna. Var en medlem som hade en bra video på detta smidiga sätt men hittar tyvärr inte den, var då vi fastnade för denna billiga lösningen.
Satsa på en refresh, brukar reas i samband med mässor och hösten

F

F.d. 58573

Guest

Fresh-up satsen är faktiskt exakt samma sak som en reservtank, men till billigare pris. Min reserv förvarar jag i en plastback med lämpligt mått och den ryms bra i ett av bilens alla lastutrymmen. Att förvara en toatank i ett yttre utrymme fungerar rimligen endast under den varma årstiden.

aake

Toppen