• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Fukttest

HasseRoth

HBK Medlem
Kommun
Ljungby
HBK-Nr
3840
Medlemskap
2025
Hej,

Är ägare av en Dethleffs I680 som jag själv importerat från Tyskland. Alla fukttester är gjorda, men är lite tveksam till märkesverkstädernas tester. Är det någon som vet om det finns någon i närhetheten av Halmstad där man kan göra ett opartiskt test. Det ligger ju i fabrikens intresse att skjuta på problemen till dess garantin gått ut.

Hälsningar

Hasse

F

F.d. 16416

Guest
Sv: Fukttest

Håller med dej.
Man känner sig lite utlämnad. Ville vara med och kolla hur läget var och vad som gjordes på investeringen. Tji...försäkringsreglerna förbjöd detta. Farligt för kunden i denna brusande verkstadsmiljö. Ta en fika, vi talar om när det är klart. Tolkades av mig..när du skall betala.
Leve Bilprovningen, som bjuder på fika och dessutom inte har något emot att visa hur läget är även under bilen!!! Farligt????
Tror även Volvo har något program...vara med och titta!
Som svar på din fråga...hör med M.

Roadglider

Toppen