Hej!
Jag håller på med en utredning som bland annat består av en ganska omfattande mejlkonversation i Outlook Express.
Jag har valt att flytta alla mejl till ett eget bibliotek på disken.
Mitt problem är att jag samtidigt vill leta efter enskiljda ord som kan förekomma i ett eller flera mejl, utan att öppna varje mejl.
Sökfunktionen "Ett ord eller fras i filen" fungerar dåligt/inte alls.
En lösning vore kanske (?) att skriva ut alla mejlen till en och samma fil, för att sedan söka i den .
Någon som har ett förslag?
//Conny
Jag håller på med en utredning som bland annat består av en ganska omfattande mejlkonversation i Outlook Express.
Jag har valt att flytta alla mejl till ett eget bibliotek på disken.
Mitt problem är att jag samtidigt vill leta efter enskiljda ord som kan förekomma i ett eller flera mejl, utan att öppna varje mejl.
Sökfunktionen "Ett ord eller fras i filen" fungerar dåligt/inte alls.
En lösning vore kanske (?) att skriva ut alla mejlen till en och samma fil, för att sedan söka i den .
Någon som har ett förslag?
//Conny