• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Fricamping i Påsk

F

F.d. 9510

Guest
Hej!
Är det några som åker till Smygehuk Eller till Tranemo i Påsk?
M.V.H.
Yrrol.
 
F

F.d. 3753

Guest
Sv: Fricamping i Påsk

Vi funderar på Nötö (Påskallavik) men det kan bli rätt kyligt om det blåser.
 
F

F.d. 52909

Guest
Sv: Fricamping i Påsk

Inte helt omöjligt att det kan bli Tranemo
 
F

F.d. 4879

Guest
Sv: Fricamping i Påsk

Här blir det Norrtälje och sommarstugan som ännu inte är beboelig så jag kör husbilen upp. Kia kör lastbilen med en liten grävare på flaket, vi ska gräva upp lite runt grunden plus ett avlopp som krånglar.. Ska bli skönt när man blir penschis så man kan sälja allt skit man har och köpa sig en STOR husbil och tllbringa sina bästa år i den nere nånstans där det är varmt..
 

Nizze

HBK Medlem
Inlägg
357
Kommun
Oskarshamn
HBK-Nr
138
Medlemskap
2025
Sv: Fricamping i Påsk

Hej!

Jag för min del tänker flyga till Blåkulla. Har putsat kitteln och svärtat katten samt ansat kvasten. Förra året gick det inte så bra men skam den som ger sig.

Anitha.
attachment.php
 

Nisse oi Näsåker

HBK Medlem
Inlägg
1.688
Kommun
Emmaboda
HBK-Nr
64
Medlemskap
2024
Sv: Fricamping i Påsk

Jag skall sitta hemma och sura!
Var så d-j dum att jag deklarerade idag...
:mad: :mad: :mad:
 
Senast ändrad:
F

F.d. 24280

Guest
Sv: Fricamping i Påsk

Det gjorde jag igår,bara att skriva under med elektronisk hjälp.Skönt att det är avklarat...
 
F

F.d. 6657

Guest
Sv: Fricamping i Påsk

Kanske, Smygehuk är fint. Jag var visserligen i Simrishamn i helgen som gick, Havsöringen var på hugget och ett riktigt kanon väder, solsken och pålandsvind. Vad mer kan man önska sig?

H.Olof
 
F

F.d. 55265

Guest
Sv: Fricamping i Påsk

Den som åker till smygehuk,och är fiskeintresserad, medtag vadare, lämplig utr.för havsöring.Jag cyklade ner till fyren igår kväll,och tog två fina,men jag såg att det finns fler, om någon mer skulle känna intresse.
Kurt i Smyge.:wink:
 
F

F.d. 3753

Guest
Sv: Fricamping i Påsk

Den som åker till smygehuk,och är fiskeintresserad, medtag vadare, lämplig utr.för havsöring.Jag cyklade ner till fyren igår kväll,och tog två fina,men jag såg att det finns fler, om någon mer skulle känna intresse.
Kurt i Smyge.:wink:
Kan man få lite tips på var man kan parkera och vilka flugor som funkar.
:D

Hittade 2 ställplatser men inga flugtips!:twitcy:
 
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 53133

Guest
Sv: Fricamping i Påsk

Den som åker till smygehuk,och är fiskeintresserad, medtag vadare, lämplig utr.för havsöring.Jag cyklade ner till fyren igår kväll,och tog två fina,men jag såg att det finns fler, om någon mer skulle känna intresse.
Kurt i Smyge.:wink:


Två fina ....;)Vad?
 
F

F.d. 24280

Guest
Sv: Fricamping i Påsk

Hej!

Jag för min del tänker flyga till Blåkulla. Har putsat kitteln och svärtat katten samt ansat kvasten. Förra året gick det inte så bra men skam den som ger sig.

Anitha.
attachment.php
Och hur gick det med flygturen..hade du medvind eller motvind:twitcy:
 

Nizze

HBK Medlem
Inlägg
357
Kommun
Oskarshamn
HBK-Nr
138
Medlemskap
2025
Sv: Fricamping i Påsk

God fortsättning på påsken alla.
Jo du Zubac, den här gången kom jag fram till Blåkulla. Det var en hel del kärringar där. Ganska kul faktiskt. Jag säger inget om vilka andra jag såg i Blåkulla så ingen behöver vara rädd att bli avslöjad. Hade både med och motvind.
//Anitha
 
Toppen