• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Fria svenska parabol kanalet

Kånnkård

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
1408
Medlemskap
2025
För något (några)år sedan fanns det möjlighet att se betalfria kanaler med egen parabol. Är det någon som vet om det fortfarande finns den möjligheten.
För att förtydliga min fråga. Det gället de svenska kanalerna. Om och isåfall hur bär jag mig åt för att fixa mitt problem.
Delteff

PeterK

HBK Medlem
Kommun
Köping
HBK-Nr
14860
Medlemskap
2025
Sv: Fria svenska parabol kanalet

Jag skaffade denna sommar ett "depositionskort" från CanalDigital.
På det kan jag se 1'an å 2'an via parabolen på husbilen.
Kortet kostar 800kr i deposition, en engångskostnad, och summan fås tillbaka ifall man återlämnar kortet.
Kortet kan även göras om till ett abb. då dras det från dep.avgiften till abb.avgiften.

Anledningen till mitt byte var att vi tittar nte så mycket på tv, sen har vi ett Boxer-kort i tv'n också, dock är det lite si och så med den mottagningen.
Vi streamar istället via modem/router när vi är sugna på film.

Men kan tänka mej att göra om mitt kort till ett fritidsabbonemang hos CanalDigital, detta abb. kan pausas max.6 månader om året, kostar runt 200kr/mån när det är aktivt.

Kontakta CanalDigital ifall du önskar ett depositionskort.
De behöver lite uppgifter om din anläggning.

https://www.canaldigital.se/kundservice/

Senast ändrad:
Toppen