• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Fri surf i tre dagar för 147:-

F

F.d. 55329

Guest
Är det någon som har erfarenhet av Holiday Phone.se. De erbjuder mobilsurf för 147:- i tre dygn i bland annat Frankrike.

Per & Carina

HBP Admin
Kommun
Örebro
HBK-Nr
10712
Medlemskap
2025
Sv: Fri surf i tre dagar för 147:-

När vi var i Thailand i jan-feb -13 så använde jag Holiday Phone. 149:- och tankade extra 158:- och hade då obegränsad surf i 30 dagar. Funkade kanonbra att prata via både Apels Facetime och Skype utan merkostnad. Parkopplade även paddan och det funkade bra också. Fick först låsa upp operatörslåset (Telia) på min Iphone 4S för 300:- i Teliabutiken. Bör göras någon vecka innan avresa då uppgraderingen sker i samband med uppgradereringen via Itunes i datorn. Hur det fungerar i Frankrike vet jag inte men kolla om du inte kan få fler dagar med ett mindre tillägg. WiFi på hotellet var naturligtvis snabbare och ännu säkrare.

Senast ändrad:

Håkand

HBK Medlem
Kommun
Tidaholm
HBK-Nr
3312
Medlemskap
2025
Sv: Fri surf i tre dagar för 147:-

Vi använde oss av Holiday Phone när vi besökte Storbritannien förra sommaren. Inga problem och prisvärt.

Toppen