• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Från vår balkong

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Inlägg
5.673
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2024
har vi utsikt över Skaraborgsvägen och nedanför oss är en rondell. Varje gång vi tittar ut ser vi en husbil. Ja, det är ju vår egen som står parkerad men också massor som kör förbi här. Nyss kom HBK 347 körande. Undrar om dom är på väg hem?

Om ni har vägarna förbi och husbilen står där och vi är hemma, kom gärna upp på en kopp kaffe. Parkera bredvid vår husbil.

Eva & Hasse HBK 9

000_0057.jpg
 

Robert-110

FD HBK Medlem
Inlägg
9.389
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
110
Medlemskap
2022
Sv: Från vår balkong

Är det fortfarande Borås som är hemkommunen?
Hälsningar från Simrishamn.
PS 460mil i Norrland, inte en enda HBK:are. Nu i Skåne. En HBK:are har vi sett, på IKEA:s parkering i Kållered av alla ställen. DS
:D
 
F

F.d. 6238

Guest
Sv: Från vår balkong

Hej Eva o Hasse.
Som gammal Boråsare så undrar jag om den bilden som Ni har skickat.

Jag undrar om det är Ryavallen som är bakom Eran Husbil. Alltså jag menat till vänster och om det är Skaraborgsvägen - Då måste väl gamla Ellos ligga till vänster i bild eller är jag ute och Cyklar, undrar nr 35.
:confused: :D
 

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Inlägg
5.673
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2024
Sv: Från vår balkong

Så rätt bägge två.

I kväll fick vi besök av HBK 342, som titta upp på en kopp kaffe. Det var trevligt.
Dessutom träffade jag på en husbil som såg lite bortkommen ut och undrade om dom behövde hjälp. Och dom var också med i HBK. Anledningen till att dom inte hade på sin dekal var att dom skulle hämta sin nya husbil i nästa vecka.

Här bara dräller (nästan) det av HBK medlemmar.

Eva HBK 9
 
Toppen