• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Fråga om Ställplatser ?

M

mikkis

Guest
Har en fråga angående Ställplatser som finns att få tag på här på husbilsklubbens hemsida,
Vi har en gps som INTE går att söka via kordinaterna utan endast via adresser, är det då möjligt att denns ställplats lista finns som adress register eller är det bara kordinater som gäller ?
Har en GARMIN C510 Får tilläggas så om någon vet hur om det går att söka via kordinaterna vore jag grymt tacksam för er hjälp!
 
Senast redigerad av en moderator:

Håkan J

HBK Medlem
Inlägg
4.272
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
92
Medlemskap
2024
Sv: Fråga om Ställplatser ?

Dom namn som finns på ställplatser tror jag inte du får träff på någon.
Kan du inte lägga in dom i navigationen. Då skulle du få med alla och se dom på din karta.

Skriv vad du har för GPS och det kanske finns någon här som kan hjälpa dig.
 

Nisse oi Näsåker

HBK Medlem
Inlägg
1.688
Kommun
Emmaboda
HBK-Nr
64
Medlemskap
2024
Sv: Fråga om Ställplatser ?

Hej!
Det normala sättet är väl att man importerar hela ställplatslistan till en favoritkategori i navigatorn.
De flesta navigatorer har den möjligheten. Om du aktiverar den favoritkategorin får du automatiskt meddelande från navigatorn.
Det finns ju mycket mer än bara ställplatser, t.ex. vägverkets rastplatser, systembolagets butiker och ombud, tömningsställen för avlopp etc.
/Nisse
 
Toppen