• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Fotsteg

F

F.d. 59111

Guest
Fotsteget på vår Burstner funkar ibland, ibland inte,styrs det av nåt relä? nu har det slagit ut all belysning...nån som vet nåt

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Sv: Fotsteg

Kolla först om någon säkring kan ha brunnit av, ev. till följd av kortslutning vid trappan.

F

F.d. 59111

Guest

Ska kolla när temperaturen stiger lite i garaget.( 20 grader ute nu)
Gillar Go Soft,passar oss

F

F.d. 25200

Guest

Om det fungerar ibland och ibland inte så kan det knappast bero på trasig säkring, snarare glappkontakt någonstans

gutte1

FD HBK Medlem
Kommun
Umeå
HBK-Nr
19966
Medlemskap
2024

Troligen trasig säkring eftersom ledstångsbelysningen och fotsteget matas av samma säkring.

larsemil

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
4784
Medlemskap
2025

Vårt fotsteg åkte in ibland o ibland inte, när jag startade bilen. Fick en timme över på Arlanda när jag vänta på att ett barn skulle komma hem från Berlin. Jag tog fram en batteriborste och snurrade ordentligt runt batteripolerna och i kontakterna och avslutade med batteripasta. O vips... funkade i flera år sedan

Toppen