• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Foto o filmarkevering

valle

HBK Medlem
Inlägg
157
Kommun
Arvika
HBK-Nr
2275
Medlemskap
2024
Hur skall man bevara och frammkalla gamla fotonegativ har även en filmkamra med mini dvd film som jag skulle villa bevara till mina barn,så länge film kamran går så är det inga problem och titta genom tvn men den dagenkommer när det inte fungerar längre.Jag vet att man kan lämna in och få överfört till dvd men det handlar om så många filmer att det inte motiverat med den kostnaden,det är mycket skräp också som man inte vill bevara.Det bästa är att själv få kunna bevara det man vill.Har en Canon skrivare som det går att göra det mestapå och även bränna cd skivor på datorn,utrustningen är några år gammal så det är så många olika moment att man tröttnar på atthållapå,drömen är att få tag på något som är lättare att hantera.Utveclingen går frammåt hela tiden,det gäller bara att komma rätt.Tacksam om någon har något råd att komma med.Valle
 
Toppen