• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Fon

F

F.d. 6238

Guest
Om det är någon i denna eminenta klubb som vill ha en Fon så går det bra eftersom jag har lagt ner detta.
Den funkar men jag vill ju inte påstå att du kan stå utanför och koppla upp Dig. Emellertid så funkar den som ett vanligt trådlöst nätverk inomhus.
Hör av Er om det är någon som är intresserad. Kanske är det någon som skall till Kaxigaholmen på Nyår så underlättar det ju.
Då slipper jag att skicka den.
Obs inget krav, eftersom jag kommer att kasta den om det inte finns någon som är intresserad.
Först till kvarn,,,,
hls kurt
 

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Inlägg
5.677
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2024
Sv: Fon

Jag har också en "fån" som jag inte behöver. Visst blev det lite fånigt? Mot portokostnad eller avhämtning så skiljes jag från denna utan saknad.
Eva
 

Per & Camilla

HBK Medlem
Inlägg
1.037
Kommun
Gnosjö
HBK-Nr
833
Medlemskap
2024
Sv: Fon

Ni som är lite mer hemma på det här med FON, hur funkar det och varför vill ni inte ha kvar det?

Mvh/Per
 
F

F.d. 15573

Guest
Sv: Fon

Hej! Är det någon av er som har er "FON" (Fonera) kvar så är jag intresserad. Betalar gärna frakten.

Torulf
 

Maja & Stefan

HBK Medlem
Inlägg
409
Kommun
Partille
HBK-Nr
20896
Medlemskap
2024
Sv: Fon

Torulf
Du kan få min Fon. Ring så kan vi bestämma en tid och en plats. 031-7510434
 
Senast ändrad:
F

F.d. 839

Guest
Sv: Fon

Morning Kurt & Monica,

Jag använder endast min fon som LAN fungerar bra, att använda den utomlands har jag lagd av med, åt helsicke för krånligt, Ideen var mycket bra utav det Spanska företaget men allt för många stänger av den så den blir värdelös. Å andra sidan gav jag bara € 20 förra året så inget att klaga på.

Ha en trevlig dag.
 
F

F.d. 6238

Guest
Sv: Fon

Hej Rolle, min har ja kôstat i spat. Idag använder jag bara 3G. Du vet Direktkontakt rakt upp. Jag fick min av någon Fone från Spanien. Det ÄR faktiskt sant även om det råkar vara Aprillo idag.
Hls från ett dimmigt Göteborg.
 
Toppen