• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Fon ??

Ollej

HBK Medlem
Inlägg
89
Kommun
Kristianstad
HBK-Nr
136
Medlemskap
2024
Jag beställde en fon igår och är registrerad , som användare, som levereras inom tre veckor.

Jag undrar nu om jag har möjlighet att logga in redan nu eller jag måste vänta tre veckor till mitt "fonmodem" levereras, eftersom jag skall åka på utlands semester ikväll med min hus bil i fyra veckor?

I så fall hur gör jag?

Tacksam för svar.

Skön sommar.

Olle
 

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
17.590
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Sv: Fon ??

När du får kontakt med en FON-WiFi och kopplar upp mot Internet så får du först upp en Fon-sida. På sidan fyller du i samma e-mailadress och lösenord som du använde när du registrerade dig hos FON. Därefter kan du börja surfa och hämta ner e-mail etc.
 

Pelle&Lena

HBK Medlem
Inlägg
2.477
Kommun
Gävle
HBK-Nr
570
Medlemskap
2026
Sv: Fon ??

Kanske skulle vara en idé att lyfta fram det här då och då, det är ju en kanon grej detta med FON.
Det kommer nya medlemmar hela tiden och ju fler vi blir ju bättre täckning blir det.
Passar på att tacka än en gång för den finfina sevicen man får i klubben.

MVH Pelllle
 
Toppen