• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Folksam?

PeO&AL

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
6607
Medlemskap
2028
Hur är det, har vi fortfarande någon rabatt hos Folksam på husbilförsäkringen?
Fick info om kommande försäkringsperiod där de höjt premien från 11500kr till 17500kr och det finns ingen rabatt för att vi är medlemmar i Husbilsklubben, de skickar detta med logga på Husbilsklubben som om inget hade hänt.
Kan någon ge mig säker fakta, på måndag kommer jag att begära in offerter från andra bolag.
Tydligen så blev Folksam sura när ansvarig här i Husbilsklubben fixade avtal med Varsam också och straffar oss nu för detta .
Varsam är inget allternativ för oss då de bara försäkrar upp till 5,5 ton.
Fick också reda på av en bekant att om det inte passar med Folksam så är det bara att lämna enl deras representant.

Senast ändrad:
Hur är det, har vi fortfarande någon rabatt hos Folksam på husbilförsäkringen?
Fick info om kommande försäkringsperiod där de höjt premien från 11500kr till 17500kr och det finns ingen rabatt för att vi är medlemmar i Husbilsklubben, de skickar detta med logga på Husbilsklubben som om inget hade hänt.
Kan någon ge mig säker fakta, på måndag kommer jag att begära in offerter från andra bolag.
Tydligen så blev Folksam sura när ansvarig här i Husbilsklubben fixade avtal med Varsam också och straffar oss nu för detta .
Varsam är inget allternativ för oss då de bara försäkrar upp till 5,5 ton.
Fick också reda på av en bekant att om det inte passar med Folksam så är det bara att lämna enl deras representant.
Jag fick samma chockhöjning av premien förra året, medlemsrabatten var då borta. Jag kollade och jämförde med andra bolag och det slutade med ett byte till Kariba, årsförsäkring, men blev ändå billigare än folksam, där man/jag ställer av okt-apr.

Tillbaka
Toppen