Åke o Wania 65
HBK Medlem
Någon som vet hur det blir med samarbetet med Folksam
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Hur vet du det? Folksam har verkligen koll på bilförsäkring på olika bilar. Så då borde dom ha det på husbilarDe har tyvärr inte så stor koll på detta som de borde ha.
Enligt försäkringsbolagens logik, är man då statistiskt sett väldigt nära en olycka!Dags att ha samarbete med annat försäkring bolag som exempelvis har max 10år å lägre premie
Folksam gick från 12000/år till 18000kr helförsäkring för mig med 35år utan skada!
Jag bygger mitt påstående på det som kommer fram t ex här på hbk kring premier samt vad jag själv betalar och har betalat för olika bilar jag äger o har haft.Hur vet du det? Folksam har verkligen koll på bilförsäkring på olika bilar. Så då borde dom ha det på husbilar