• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Fogg kontra Hallon

lenmar

HBK Medlem
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
4769
Medlemskap
2025
Stämmer det att Fogg o Hallon använder samma operatör TRE med 3G uppkoppling?
Jag surfar begränsat i de länder som Fogg erbjuder och kanske det är ekonomiskt att använda kontantkort från Hallon. Kommer sällan upp till 10 GB
Vad tror ni om Foggs famtid?
Lennart

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: Fogg kontra Hallon

Fogg erstattes i år av HP Datapass, gratis kvoten reduseres da til 250MB og prisen for mer data økes noe, men det er nesten umulig å finne pris på dette. Det var kult så lenge det varte!

F

F.d. 4220

Guest

Båda använder Tre i Sverige det stämmer.
Foggs gratiskort gäller numera bara i Sverige och har, som Knut sade, 250 mb/månad. Betalalternativet finns och fortfarande kvar. Fast det formodas ersättas av en betalvariant av HP datapass. Hur det avtalet kommer att se ut finns det inga uppgifter om. Jag hade turen att få ett Fogg-abbonemang för 99kr i månaden. Det kommer jag att behålla så länge de går...

//Stefan

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022

Jag behåller så länge ett av mina Foggkort (99kr) och har ersatt det andra med Hallon kontantkort. 20 GB/149:- och kan laddas vid behov.

Kaehne4363

HBK Medlem
Kommun
Danmark
HBK-Nr
11694
Medlemskap
2027

Mine 2 gratiskort til Fogg virker fint i Danmark med 1 GB pr. måned. Jeg får en mail, når der er brugt 80%, og så skifter jeg blot over til kort nr. 2.

Kortene har tidligere virket i Norge, men det ophørte på et eller andet tidspunkt i 2013

Nu får vi se, hvor længe det varer, inden der kommer krav om betaling.

Toppen