• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Fogg i Norge

Inge Johnsson

HBK Medlem
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
1412
Medlemskap
2025
Befinner mig just nu i Norge. Mitt Fogg funkade utmärkt i Sverige men inte i Norge, givetvis bara inställningar, men inte vet jag hur man gör. Någon som kan hjälpa på ett enkelt sätt så jag får igång det. Jag kör från en bärbar dator och har betalt för 10gb. Finns ju en massa inställningar i fogg men vilka skall fyllas i för att det skall funka i Norge

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049
Sv: Fogg i Norge

Om du kör från en bärbar dator så ändrar du i det program som du startar för att få igång internet.
Titta i menyer efter inställningar och när du ser bredband.tre.se så ändrar du till internet.foggmobile.com
Finns så många olika så det är omöjligt att säga exakt hur du ska göra om du inte lägger upp bilder på hur det ser ut när du startar uppkopplingen.

F

F.d. 1470

Guest
Sv: Fogg i Norge

Precis som när man kom seglandes från Tyskland till Danmark i somras strulade Fogg vid inkörsel till Norge i onsdags. Och varken ny APN eller många omstarter hjälper - bara att ge sig till tåls ett dygn så går det. Ganska värdelöst, men visst billigt. Mitt Telenors kontantkort som laddas via laddningskort som man kan köpa på mack fungerar perfekt och verkar aldrig ta slut - blir inte klok påd eras villkor. Får ibland meddelande om att månadens kvot snart uppsurfad (märkligt med kontantkort) men det är bara att köra på. Nice.

Anders

Toppen