• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Fogg betalning

Inge Johnsson

HBK Medlem
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
1412
Medlemskap
2025
Någon som vet hur detta funkar!

Jag betalade för 10gb och när månaden var slut så har dom dragit 149 kr från mitt konto för en ny månads period utan att fråga mig. Jag trodde att efter periodens slut fick man ett mail att det var dags att uppgradera om man ville ha mer än 1gb.

lenmar

HBK Medlem
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
4769
Medlemskap
2025
Sv: Fogg betalning

Du måste själv säga upp ab. Annars fortsätter det. Du accepterade dessa villkor när du startade.
Lennart

M

MatsFo

Guest
Sv: Fogg betalning

Det enklaste kan vara att säga upp premium, eller vad de nu kallade betaldelen för, direkt efter man gör betalningen om man är osäker på om man behöver det nästa månad.

Det borde man göra med många andra abonnemang inser jag när jag skriver ovanstående, t.ex. vanliga 2-års mobilabonnemang....

Toppen