F
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Hej,
Okay letade ni efter denna för att ni hade hört att den var bra eller för att den verkade vara smidig? Varför har nu ac'n i duschen?
Vi letade för den var smidig! Liten, enkel att bara hänga i fönstret, men vi läste också alla negativa recentioner. Vi har AC i duchen för den tar minst plats där och är inte i vägen, det är ingen husbils ac utan en vanlig med slang ut genom förnstret. Vi har testat och detta kommer att funka tillsvidare, ingen husbilshandlare hann montera in en i takluckan innan v 34 (eftersom vi var sent ute) , så nöden har ingen lag!
Lite feedback om den 2-delade AC:n hittade jag här Sv:ANG. AC för husvagn från Biltema - Husvagnsforum