• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

FlyTouch 6

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: FlyTouch 6

Eneste svakhet jeg kan lese ut av specifikasjonen er at det er resistiv touch, kan for enkelte bli litt variabel følsomhet og presisjon.

Men i denne størrelse og til lavpris ser det ut til at en må velge enten GPS eller kapasitiv touch. Kombinasjonen ser ikke ut til å finnes i produksjon under mange tusen kroners klassen.

Håkan J

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
92
Medlemskap
2025

Tack Knut.

Priset är onekligen lågt så visst kan det vara som du beskriver att den har vissa brister.

F

F.d. 58289

Guest

Hej. Har själv en Z PAD. Som är motsvarande och har inga problem med den. Skriver detta på den. Min är en 10 tum:twitcy:

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

Har selv nesten aldri problemer med resitive touch skjermer, men kjenner enkelte som ikke klarer å bruke slike uten med hjelp av en stylus. Jeg ville selv foretrekke en av de nyere kapasitive. De første touchskjermene som fungerte uten hjelpemidler var faktisk resistive, mens andre var avhengige av stylus med unntak av kapasitive som fungerte ok med naken finger mens resistive også fungerte med tykke hansker.

Tror at problemer med resistive skjermer kan skyldes fingertuppene - mulig de sprer trykket for mye til at elektronikken klarer å lage et punkt.

Toppen