• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Fler ämnesområden

Gert8

HBK Medlem
Inlägg
1.292
Kommun
Haninge
HBK-Nr
8
Medlemskap
2024
Hej alla
Har lite ideer om olika ämnen som vi skulle ha för olika intressen.
FOTO:Inte bilder,det finns allaredan,utan kameror,objektiv och teknik för foto.
GOLF:Har önskats, någon med golf intresse som tar hand om det.
Reseberättelser finns redan, och jag tänkte skriva om semestern, då vi reste genom baltikum och vidare ner till Budapest.Tänkte ta det lite pö om pö.Med bilder
Reseplanering. Håller på att planera sommarens tur till Lettland,Litauen och Polen. Kommer att bli lite djupare än sommarens lite snabba genomresa.
Vet bara inte hur,var man skriver.Vill ju ha en egen hörna annars så drunknar det i "under markisen"inläggen.
undrar Gert8
 

Håkan J

HBK Medlem
Inlägg
4.270
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
92
Medlemskap
2024
Sv: Fler ämnesområden

Kanske en tråd med POI för nedladdningar uppdelat på olika länder.
Fast det kanske inte är tillåtet att lägga ut hur som helst?:confused: Ofta hämtas dom från andra sidor.
Eller så gör man en tråd med länkar. Fungerar också.
 

Kingen

HBK Medlem
Inlägg
4.289
Kommun
Färgelanda
HBK-Nr
2
Medlemskap
2024
Sv: Fler ämnesområden

Hej

Vi har ju redan en sida med länkar, där kan du lägga in den länk du vill.

Ha de
 

Peter

FD HBK Medlem
Inlägg
393
Kommun
Nora
HBK-Nr
58
Medlemskap
2023
Sv: Fler ämnesområden

Jag tycker Håkans ide om ett länkarkiv med POI är jättebra.

När man skall ut och resa vill man ha så mycket och så lättillgänglig information som möjligt. Det är inte roligt att komma hem och upptäcka att man missat ett intressant resmål, som man gärna velat se eller uppleva.

För att få lite struktur på det hela bör länkarkivet delas upp i olika länder och kanske också vilken del i landet för länder som Italien, Frankrike, Tyskland och Kroatien där det finns gott om POI. Helst skulle en kort beskivning av platsen också ingå.

Skidresmål är en annan intressant del av POI.
 
F

F.d. 3581

Guest
Sv: Fler ämnesområden

Godmorgon på er från ett urvattnat Kungsbacka.
icon4.gif


Kan man tänka sig att starta ett forum kring HUSBILSJURIDIK.
icon7.gif


Jag känner ett behov av att kunna diskutera avtalsfrågor, konsumentköplagen och säljarnas efterlevnad av denna, även kanske uppmärksamma andra om tveksamma/oseriösa säljare, garantifrågor, bilens utrustning i förhållande till utfästelser, etc.

Vad tror ni ?

Mvh
DS
icon14.gif
 
Toppen