• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Flash player i androiden.

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Ibland tittar jag på svt.se i androidluren och det har väl fungerat någorlunda hittills. Helt plötsligt vill svt.se ha flash player 11 installerad och när jag försöker ladda ner den upplyses jag om att den versionen inte är kompatibel med min lur! Jag har androidversion 2.2.1

Que?

Vad göra, Knarrevik?

Jappe

Sv: Flash player i androiden.

Om du laddar ned appen SVT Play så tror jag inte att du behöver Flash. Flash kommer på sikt att försvinna till förmån för HTML5.

Och för att ladda ner svt.play så måste man först ladda ner iTunes 10. Jag trodde iTunes var lierade med mac. Intressekonflikt? Det kanske bli "ur askan i elden"! Jag börjar bli lite trött på revirtänkandet och alla konflikter i it-världen!

Jappe

"Funktionen för cookies är avstängd. Slå på den!" Detta besked får jag i androiden. Var xxx slår man på den? Jag blir så trött på alla dessa exter!

Jappe

Senast ändrad:

När får du cookiesvarningen, går det inte bara att svara ja?

Jag har aldrig själv råkat ut för detta varken på Android eller iPhone.

Nu har jag petat färdigt! Av en slump kom jag in på en inställningssida som jag aldrig hittat innan och där kunde jag aktivera cookiesjoxet. Så nu fungerar det. Tack för hjälpen!

Jappe

Tillbaka
Toppen