• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Fjärr till Pioneer HB-bilstereo

• Startad av Startad av F.d. 29989
  • Startdatum Startdatum
F

F.d. 29989

Guest
Jag har saknat den bekvämlighet som man har i våra övriga fordon, att enkelt styra ljudanläggningen/bilstereon från ratten. Först och främst volym, programval och scanna (leta efter pgm). Till originalmonterade Pioneer BT 3200 radio/DVD finns det en fjärr som tillbehör och gjord för att fästa i ratten. Skaffade mig en Pioneer CD-SR110 som jag testat i vår vinteravställda bil och har "torr"-kört lite, och den funkar OK. Märkligt nog funkar den bäst upp och ner då det verkar som att sändande IR-LED:en sitter i botten bakom Pioneer-logon. Får se hur det funkar när man börja köra på riktigt om en månad. Fjärren går att lätt ta av från rattfästet. Volymen sitter på undersidan. C:a pris 360:- = tycker jag är värt för att slippa allt sträckande med högerarmen i kommande HB-säsonger. Mvh Philip.

Bilagor

• DSCN3241.JPG
    DSCN3241.JPG
    1,8 MB · Visningar: 3
  • DSCN3247.JPG
    DSCN3247.JPG
    1,7 MB · Visningar: 1
Tillbaka
Toppen