• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Fjärr till Pioneer HB-bilstereo

F

F.d. 29989

Guest
Jag har saknat den bekvämlighet som man har i våra övriga fordon, att enkelt styra ljudanläggningen/bilstereon från ratten. Först och främst volym, programval och scanna (leta efter pgm). Till originalmonterade Pioneer BT 3200 radio/DVD finns det en fjärr som tillbehör och gjord för att fästa i ratten. Skaffade mig en Pioneer CD-SR110 som jag testat i vår vinteravställda bil och har "torr"-kört lite, och den funkar OK. Märkligt nog funkar den bäst upp och ner då det verkar som att sändande IR-LED:en sitter i botten bakom Pioneer-logon. Får se hur det funkar när man börja köra på riktigt om en månad. Fjärren går att lätt ta av från rattfästet. Volymen sitter på undersidan. C:a pris 360:- = tycker jag är värt för att slippa allt sträckande med högerarmen i kommande HB-säsonger. Mvh Philip.

Bilagor

• DSCN3241.JPG
    DSCN3241.JPG
    1,8 MB · Visningar: 3
  • DSCN3247.JPG
    DSCN3247.JPG
    1,7 MB · Visningar: 1
Toppen