• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

fiskeställen

Ulf 216

HBK Medlem
Inlägg
92
Kommun
Örebro
HBK-Nr
216
Medlemskap
2024
Hej!
Här har jag exempel på fina fiskeplatser.
Fråga gärna om ni undrar något.
Mellanämtern finns det stor plats att ställa upp ekipagen ,torrdass,soptunner o
grillplats.
icon14.gif
fiske.gif

www.kedjeasensfisk.se/Sidor/Kilsbergen.html :twitcy:
 
F

F.d. 52909

Guest
Sv: fiskeställen

Kanonbra Ulf !......tipsa gärna mera på fiskeforumet, ser att du har mer ställen bland dina bilder...;)


Mvh
 
F

F.d. 3753

Guest
Sv: fiskeställen

Eftersom jag bor granne med Hammarsjöområdet i Hultsfreds kommun så kan jag rekommendera det för alla fiskeintresserade.
http://www.hultsfred.se/

Vi i fiskeklubben håller på med en ny sida som kommer snart men informationen är uptodate på den gamla ändå.

Stora Hammarsjön:
Vad säjs om öringar på uppemot 10 kg? Båtar/bryggor/bad och stugor bara ett par hundra meter från campingen. Ingen el, hit kommer elöverkänsliga!
Flera sjöar och gölar med inplanterad regnbåge.
Fiskevårdsområdet sköts av SFK Kroken som är en aktiv klubb.
Ni hittar all information på deras hemsida!
http://www.sfk-kroken.nu

Välkomna!
 
F

F.d. 52909

Guest
Sv: fiskeställen

Hej loomis....kanonbra med tips, Hammarsjöområdet verkar väl värt ett besök...ska tjöta på Hasse P så han tar med mig dit någon gång....sen när du blir medlem kan du se att just den platsen ligger inne på ställplatslistan (inte lätt för dig o veta just nu)...alla platser tas jättegärna emot, gärna med egna foton om det går...för att sedan läggas in på stpl- listan.

Tjoa bara om du undrar över något....:D


Mvh
 
Toppen