• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Fira 10 år även i Skåne?

Sv: Fira 10 år även i Skåne?

Har du några egna idéer om var det går att ordna och kan du fixa det?

I så fall lägg in det under träffar, behöver du hjälp att lägga in det så hjälper webbadmin dig.

Oj, vill nog bli lite varmare i kläderna först. Men absolut framöver är vi inte främmande för att fixa.
Trodde kanske att det redan fanns tankar om att fira 10 år. I all enkelhet, sammanstråla de som bor nära kring Malmö t.ex. Kanske är några som är sugna.

Det behöver inte vara särskilt jobbigt att ordna men det finns kanske flera i Malmö området som kan tänkas fixa det.

Jag och hustrun ordnade 5års jubiléet i Malmö genom att kontakta en restaurang med god mat och övernattning på parkeringen utanför. Denna gång har vi tänkt komma som gäster! :cool:

Se: http://www.husbilsklubben.se/forums/t53440/

Jag är gärna med och fixar, finns det någon mer från/kring Malmö som vill vara med och ordna?
Hör av er, så slår vi våra klok huvud ihop. /Lisa Granbom

Tillbaka
Toppen