• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Normal Filtrera på Faciliteter

Att kunna filtrera på Faciliteter är ett effektivt sätt att bara visa platser som uppfyller dina krav.
Tryck på Meny uppe till vänster för att öppna vänsterspalten
Normalt sett visas alla platser på kartan i Husbilsplatser, funktionen för att filtrera medger att man skalar bort platser på kartan som inte har den facilitet man kräver.
Genom att bocka för de faciliteter man kräver av en plats så filtreras övriga platser bort.
I exemplet har jag först bockat för El, det gör att platser utan El helt enkelt inte visas på kartan.
Därefter har jag bockat för WC, det gör att platser utan WC inte heller visas på kartan.
Då jag har kombinerat filtreringen med två faciliteter så visas bara platser som har bägge dessa faciliteter.
Detta kombinerar du efter behag och rådande omständigheter.
Bockar du inte för något alls visas alla platser, ju fler du bockar för desto färre platser visas på kartan.
Om du ångrar dis så tar du bara bort bockarna i rutorna eller så trycker du på Nollställ en bit ner.

facilitet_filtrera.JPG


Har du frågor eller funderingar runt detta så ställ gärna frågan här under.
 
Senast redigerad av en moderator:
Toppen