• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Fiat verkstad i västra skåne

nilhen

HBK Medlem
Kommun
Billeberga
HBK-Nr
3266
Medlemskap
2025
Kan någon tipsa om en bra och prisvärd Fiat verkstad i västra Skåne.
Det är dags för en stor service inkl kamrems byte.

A & O Däck i Arlöv
Bytte kamrem och vattenpump samt fullsevice med alla filter och vätskor i höstas
Kom överens om kvaliteten på all delar och jobbet till fastpris
Blev mycket nöjd
/Thomas

Hörby Bil är auktoriserade FIAT Professional och har gjort både service och byte av främre fjäderben (AL-KO) på min husbil, allt till full belåtenhet både vad gäller pris och kvalitet på utfört arbete. Rekommenderas.
Hälsningar
Åke

• Med reservation för att arbetet utfördes i mars 2017 (prishöjningar...) samt att arbetet även inkluderade "byte av packbox vänster drivaxel på växellåda", dessutom att jag lyckades snacka till mig en rabatt på 20 % blev slutnotan 15 416 kr inklusive kompletta fjäderben (AL-KO:s för 5-ton Heavy), packbox, förbrukningsmateriel och moms. Vilket jag nog får tycka var prisvärt.

• Jag rekommenderar att lyfta luren (0415-14040) och pratar med Lars Servin (delägaren själv, mycket service minded) så får du säkert ett ok pris.

Tillbaka
Toppen