• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Fiat service Helsingborg

Per&Monica

HBK Medlem
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
18158
Medlemskap
2025
Hej,
är det någon som använt sig av Bilpartner i Helsingborg för service på Fiat motor? De är auktoriserade men referenser är bättre :spinny:

Leffe M

HBK Medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
15414
Medlemskap
2025
Sv: Fiat service Helsingborg

Hej Grabbarna på Ekeby Bil o Husbilssevice är bra, goda referenser.

Leffe

E

Ekorre

Guest

Kan verkligen rek Agroma, gjorde vår första service hos dom förra året.

E

Ekorre

Guest

Vi brukar göra vår fukt och gasoltest hos denna firma varje år, kan verkligen rek detta.

Grillmaister

HBK Medlem
Kommun
Lund
HBK-Nr
11713
Medlemskap
2025

Agroma har slutat att göra service på husbilar. Var där veckan innan påsk och vad dem sa till mej så var nog min bil den sista dem tog in. Alla har eller är på väg att slutat som höll på med Fiat verkstaden.
Trist har lämnat bilen där flera år och varit jätte nöjd.

Jörgen

Per&Monica

HBK Medlem
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
18158
Medlemskap
2025

Liten återkoppling på min egen fråga :)
Jag valde Bilpartner i Helsingborg. Bra service från verkstaden 1995 för oljebyte, sen fixade dom samtidigt garantijobbet med tändningslåset som Fiat kallat på. Lite varningslampor hade också börjat lysa svagt, något som tagits upp här på forumet tidigare. De bytte instrument panelen direkt.

Just nu käns dom seriösa med högt kundfokus.

Ha det / Per

Toppen