• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

FIAT SERVICE GÄVLE

F

F.d. 5333

Guest
Efter att haft svårigheter med att få garanti fel åtgärdade på husbilen kontaktade jag Fiat Gruop Automobil Sverige och fick Bekräftat att Thunbergs Bil AB Skolgången 5 Gävle
Skall Serva Fiat Ducato vid Garanti fel oavsett husbilstyp.
enligt avtal med Fiat. :msn_phone: 026- 519.888

Blev senare uppringd av ansvarige på Thunbergs Bil som ville be om ursäkt för att de hade nekat att ta emot min bil vid garanti fel.
Han informerade mig om att de har ett problem, Bilar över 3100 mm höjd kan inte tas emot pga. låga portar, de hänvisas tillsvidare till Uppsala eller Bollnäs?
en nybyggnation är planerad för Thunbergs vid Ersbo, då kommer full höjds fordon kunna tas emot.
Glöm inte detta tänk på höjden före tidsbokningen :)

Vid icke Garanti relaterade fel kan annan verkstad anlitas tex Gävle Bilteknik :msn_phone: 026-180.980 som tidigare var Auktoriserad Fiat verkstad.

Toppen