Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Från 2012 har Trygg-Hansa samarbete med Fiat. Så min årspremie blev billigare än vad
Folksams klubbförsäkring kunde erbjuda. Nu ingår även maskinskademomentet i T-H.
Medlem 5059
Tips, Gå in på Trygg-Hansas hemsida och se på villkoret.
Hej,När du valt Beräknapris så kolla i ovankant där finns en flik FordonsförsäkringHar nu kikat på Trygg Hansas Fiatförsäkring och hittar inte ett smack om husbilar. Det verkar vara en vanlig bilförsäkring för pb och lb.
Posta gärna en länk om det finns nåt om husbilar, annars skulle jag nog välja en annan försäkring. Eller har jag missat nåt?
Kollade på min bil
6392.- / år
Betalar hos Länsförsäkringar 4827:- / år för samma försäkring
Har du kollat Länsförsäkringars villkor på deras "husbilsförsäkring"?
Den täckte när jag kollade INGENTING avseende bodelen, enbart chassit.
Det är därför den är så billig.
Bara ett tips!
Har varit och prersonligt pratat med deras skadevärderare precis nu och den täcker ALLT.
Vad jag kan förstå står det att skada på komponenter i bodelen inte ersätts. Alltså om tex. kylskåp, panna etc. är trasig ersätts inte denna skada. Däremot sägs väl ingenting om att skador på bodelen inte ersätts.