• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Fiat ducato -96

Ford29

HBK Medlem
Kommun
Östersund
HBK-Nr
35105
Medlemskap
2026
Hej. jag har haft bilen ca 2 år. Den har varit slö men körbar. Vi senaste besiktning kom vi sent pga slött åkdon . De bättrade sig vid fortsatt körning.
Efter att ha stått någon månad skulle den flyttas , startar och går knackigt på tomgång men ger ingen respons på gaspedalen.

Efter otaliga telefon samtal och googlande ,som ej förde mig till någon lösning, hade jag besök av nära bekant som sa. Lossa ljuddämparen vid
grenröret . Provstartar, och efter några minuter börjar motorn varva som aldrig tidigare under mitt ägarskap . Köpte nytt partikelfilter (katalysator)
ca 2000 kr. Konstigt att inget proffs kunde tipsa om detta . Bilen går som en kula med mina mått .

Tillbaka
Toppen