F
F.d. 29969
Guest
Körde igår Skärtorsdag på E20 mot Mariestad. På en sträcka med uppförsbacke och vajerräcke så stannade bilen och motorlampan lyste. Jag kunde som tur var rulla in på en liten sidoväg så bakomvarande trafik kunde passera. Efter ett antal omstarter och konsultation med verkstad så kunde jag köra vidare och inga mer problem under 10 mil.
Har sett andra trådar här om ev. glapp i spridarkontakterna som kan sprayas, frågan är var sitter dom och det är tydligen en plastkåpa som ska demonteras. Någon som vet? Till saken hör att jag bytte bränslefilter för en vecka sen, det kanske har att göra med detta. Ska resa hem 40 mil påskdagen och vill inte råka ut för detta igen så tips emottages med tacksamhet.
KabeJanne
Har sett andra trådar här om ev. glapp i spridarkontakterna som kan sprayas, frågan är var sitter dom och det är tydligen en plastkåpa som ska demonteras. Någon som vet? Till saken hör att jag bytte bränslefilter för en vecka sen, det kanske har att göra med detta. Ska resa hem 40 mil påskdagen och vill inte råka ut för detta igen så tips emottages med tacksamhet.
KabeJanne