• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

FELLO Mobilabonnemang.

JANKRO

HBK Hedersmedlem
Inlägg
5.581
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
854
Medlemskap
2040
Hejsan, jag skulle bara tala om att för de som redan har FELLO som operatör och seniorrabatt så har de ju rätt ofta extraerbjudande på abonnemangen som många vet.
Just nu så får man dubbel surf på alla ab. vid byte, och man kan ju "byta" till det man redan har men med dubbelsurf (så har jag gjort tidigare). Visserligen har de höjt avgifterna med någon tia på de större ab. men alltså dubbel surfmängd för tillfället.
Logga in först bara för att kunna se erbjudandet för gamla kunder.

M.v.h. JANKRO.
 
Senast ändrad:

JANKRO

HBK Hedersmedlem
Inlägg
5.581
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
854
Medlemskap
2040
Hej, ja det är visst lite krig, i alla fall för att få in kunder.

Ett flertal fördelar med FELLO som jag jag har haft sedan länge är.
Det är telias nät och voLTE är aktiverat.
Funkar i hela EU och EES även med hela surfen och även potten så väl som hemma.
Man kan pausa abonnemang i upp till ett år utan kostnad.
Avsluta när man vill.
Man får lite presenter med extrasurf.
Man får i princip byta surfmängd/kostnad som man vill.
Just nu har jag två fulla telefon ab. med ca. 60GB surf och ofta 50GB plus lite present GB i potten för 300:-, och har därmed tillräckligt med telefoner och data för att tillbringa mycket tid i utanför hemmet utan annan uppkoppling än Hotspot.

Ett ab. som verkar poppis just nu är 28GB för 155:- som riktigt pris, helt fritt att användas, och det går att spara 25GB i potten.
Det finns bättre erbjudanden ibland när man redan är medlem än de inledande om man börjar som kund.

Det här låter kanske som lite reklam men det är inte meningen alls. Det har faktiskt blivit lite krig och köparens marknad på ab. och surfmängd, hoppas det håller i sig, för det var verkligen på tiden.

M.v.h. JANKRO.
 
Senast ändrad:

Hasse o Annika

HBK Medlem
Inlägg
225
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
29150
Medlemskap
2024
Jag har också Fello enlig följande haft det i flera år och är nöjd 25 gb sparat i potten

Trippel surf Fastpris 55+/Under 18år 30GB
145 kr/mån
Du ser alla dina eventuella rabatter och extrakostnader på din faktura

Sedan har vi gjort som så att frugan har Vimla (Telenor) jag har då Fello (Telia)
För det har hänt att det inte finns täckning på ena men den andra har täckning och vi då använt hotspott i det läget
Mvh
 

Master

HBK Medlem
Inlägg
948
Kommun
Motala
HBK-Nr
134
Medlemskap
2024
Jag har haft Fello i många år. Har som Hasse 30GB för 145kr/m. Nu skulle man få dubbel surf för samma pris. I mitt fall så skulle jag som gammal kund få 70 GB för 256kr/m. Som ny kund får du 70GB för 134kr/m.
 
Toppen