• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Fastsättning och ordning och reda i husbils"garaget"?

Helena & Lasse

HBK Medlem
Kommun
Botkyrka
HBK-Nr
34637
Medlemskap
2027
Hej.
Ser låga fästpunkter i garaget, vad har ni för tips för fastsättning av inredningen i garaget så det förblir ordning och reda?

Slängde in ett gäng med SSI Schäfer staplingsbara lagerlådor med en förhoppning att en viss ordning kommer att råda i garaget.
Ja, jag vet. Det är nog som med garaget till huset, där ska det egentligen stå en bil och inget annat, men... det som inte får plats inne får plats i garaget.

Skaffade ett antal stapelbara plastlådor som passade mitt behov i storlek och höjd. 4 st H 20 30 40 L ung 50 cm. Satte den största underst och skruvade fast 4 st aluminium vinkeljärn runt basen. Satte kraftiga fästöglor i golvet på sidorna fram och bak i bilens längdriktning och ett kraftigt band med spännanordning över hela paketet. Har fungerat i många år.

Slängde in ett gäng med SSI Schäfer staplingsbara lagerlådor med en förhoppning att en viss ordning kommer att råda i garaget.
Ja, jag vet. Det är nog som med garaget till huset, där ska det egentligen stå en bil och inget annat, men... det som inte får plats inne får plats i garaget.
Har ett gäng till om det skulle behövas fler. Står stadigt på plats.

Bilagor

• FDB2D726-D877-4C9B-8961-531D72A61FE9.jpeg
    FDB2D726-D877-4C9B-8961-531D72A61FE9.jpeg
    1,7 MB · Visningar: 109
Tillbaka
Toppen