Kvinna trillade ut ur husbilen under färd Kvinna ramlade ur husbil – föraren märkte inget
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Det är farligt att leva, man kan ju dö.Så klart det är frivilligt att knalla omkring i husbilen under färd. Det är också frivilligt att ramla av. Likaså är det frivilligt att inte sitter bältad framför ev krockkudde när det smäller. Det är helt enkelt val man gör. Frihet är bra. Frihet under ansvar är fantastiskt!
Klart han märkte att hon ramlade av.... Det var ju därför han körde vidare...jag undrar hur han kunde missa hon ramlade av, märkte han inte det blev tyst i bilen![]()
Absolut! Personligen har jag inte så bråttom dit, så under tiden väljer jag livet!Det är farligt att leva, man kan ju dö.
Hejs
Claes 105
Det där måste du utveckla din syn på! Jag tror jag förstår ditt tänk. Vi föds faktiskt döende och har hela tiden död omkring oss. Men den inställningen väljer jag att ställa på vänt. Jag är inte rädd för döden, möjligen sättet att dö på. Jag, som de flesta andra, har haft lidande och död omkring mig i stort sett hela livet. Men det präglar inte mitt liv eller mitt sätt att leva! Så har du möjlighet, välj att leva!Att leva är att gå hand-i-hand med döden.
olagligt i sverige ja .. men svensk lag gäller inte i hela världen....Är nog farligt att gå omkring i husbilen under färd vilket är olagligt.. ju