• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Fake news?

Max&Kerstin

HBK Medlem
Inlägg
183
Kommun
Umeå
HBK-Nr
160
Medlemskap
2024
Nu har jag tre gånger inom loppet av en timme fått ett mail som påstås komme från Husbilsklubben.se
Meddelandet är en sammanställning över förra veckans mest populära ämnen.
Är detta verkligen utsänt av HUsbilsklubben.se??
Verkar lite skumt!!
 

StefanD

HBK Medlem
Inlägg
33
Kommun
Skärholmen
HBK-Nr
21196
Medlemskap
2024
Jag har också fått detta irriterande veckobrev 4 ggr idag. Trots att jag försöker att avprenumerera fortsätter de att komma. Tänker anmäla det som spam om ni inte slutar att skicka desda mail!
 

Hasse o Annika

HBK Medlem
Inlägg
223
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
29150
Medlemskap
2024
Har fått 4 st men har nu tryckt på "Klicka här för att avsluta prenumerationen" längst ner i mejlet
Uppdaterat:
Nix fungerade inte det kom ett till, man får spärra avsändaren så länge
 
F

F.d. 22252

Guest
Jag har lyckats stänga av mailen men man måste ju spara och starta om, man kan ju tillfälligt blockera posten, sånt här händer ofta när man fösöker ändra något är värre när det är något viktigt och produktionen för ett företag står still eller att 1177 inte fungerar.
 

peppar

HBK Medlem
Inlägg
224
Kommun
Örebro
HBK-Nr
7944
Medlemskap
2024
Har fått ett gäng mejl idag också ,snart får man adda husbilsklubben som skräppostavsändare
 
Toppen