Agnetha & Alf
HBK Medlem
Hej
Finns det några funderingar att skapa en grupp för husbilsklubben på facebook?
/Alf
Finns det några funderingar att skapa en grupp för husbilsklubben på facebook?
/Alf
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Tror du måste vara vän med någon i gruppen först, som sedan kan lägga tillo dig i gruppen. Om jag får ditt fullständiga namn kan jag bli vän med dig på Facebook
Monica
Ok!
Fast nu hittade jag gruppen "Husbilsklubben"!
Har sökt medlemskap så får vi se!
OK, men det är inte HBK-folk
Finns redan!
Husbils-vänner
Husbils-vänner finns! Du måste förs bli vän med någon som redan är med där så kan den se till att du kommer med i Husbils-vänner!
Så är det!
Monica
Husbils-vänner finns! Du måste förs bli vän med någon som redan är med där så kan den se till att du kommer med i Husbils-vänner!
Så är det!
Monica
Hej Rolf och Monica!
Jag skulle också vilja vara med i Facebook-gruppen, mitt fullständiga namn:
Birgittha Johansson
Mvh Birgittha![]()
Aha... Verkar dock onödigt krångligt! Varför inte ansluta till Husbilsklubben som är en vanlig sluten grupp och som dessutom har ett 100% relevant namn?
Jaja, jag nöjer mig med forumet här så får FB fortsätta skicka påminnelsemail till mig om att det finns nya händelser![]()
Inte?
Står så här:
- Sluten grupp
- Här samlar vi medlemmar i www.husbilsklubben.se.
Medlemmar skriver sitt medlemsnummer och gärna användarnamnet från Husbilsklubben.se i "medlemsnummer" under fliken diskussioner.
Här kan vi lära känna varandra mer, tipsa om saker och dela foton och erfarenheter från resor etc =)