• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Förvaringsutrymme Carthago

Marie & Rolf

HBK Medlem
Inlägg
4
Kommun
Vetlanda
HBK-Nr
18008
Medlemskap
2024
Vi har en Carthago c-line halvintregrerad Årsmodell 17 och där det är håligheter i förvaringsutrymme under sängarna, kan man sätta dit ett plant golv eller har det med värmen och ventilation att göra?
 

skalman52

FD HBK Medlem
Inlägg
4.818
Kommun
Täby
HBK-Nr
25289
Medlemskap
2021
Jag har en helintegrerad något år senare än din och det kan inte vara några stora skillnader mellan dom.

Satte in ett plant golv på ena sidan för kattlådan. Har inte märkt några problem. Den nedsänkning som finns har, såvitt jag kan förstå, bara med ökat utrymme i höjdled i garderoben att göra. Skall man hänga in en jacka eller ett par byxor så släpar dom i golvet om inte nedsänkningen finns.

Det finns absolut ingenting som har med ventilation att göra. Visserligen går det några värmerör (vattenburen värme i min) där men det är inget problem.

MVH
Hans
 
Toppen