• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Försäkring

sevallbo

HBK Medlem
Inlägg
385
Kommun
Gävle
HBK-Nr
12327
Medlemskap
2024
Vi sitter fast i Walldurn hos Goldshmitt dom kan inte hjälpa oss förrän 10 januari ! Folksam ska hjälpa oss hem med flyg men måste hitta en parkering för bilen under tiden . Dom säger att kostnaden för parkeringen får vi stå för själva . Någon som vet hur det är med den saken ?
 

Bosse och Gerd

HBK Medlem
Inlägg
1.046
Kommun
Strängnäs
HBK-Nr
12223
Medlemskap
2024
Det finns ju en stor ställplats inne på Goldschmitts område - där borde ni ju kunna få parkera husbilen fram till januari då denna ställplats oftast utnyttjas av kunder till Goldschmitt - har du frågat om den möjligheten?
 

muskatten

HBK Medlem
Inlägg
6.065
Kommun
Malmö
HBK-Nr
6390
Medlemskap
2024
Vi sitter fast i Walldurn hos Goldshmitt dom kan inte hjälpa oss förrän 10 januari ! Folksam ska hjälpa oss hem med flyg men måste hitta en parkering för bilen under tiden . Dom säger att kostnaden för parkeringen får vi stå för själva . Någon som vet hur det är med den saken ?
Oftast är det så att har man kostnader i en skada så skall man också ha ersättning för dem...

Enligt mig är Folksam ett bedrägligt företag som inte ersätter den drabbad fullt ut...

Får ni själv betala parkeringen, så gör det och anmäl sen Folksam till Bank Inspektionen..... I mitt ärende fick jag ytterligare ca 8000:- som jag hade rätt till, när jag anmälde F. Till B I.

Lycka till o ge er aldrig...
 

Montreal

HBK Medlem
Inlägg
11.617
Kommun
Alingsås
HBK-Nr
707
Medlemskap
2025
Vi sitter fast i Walldurn hos Goldshmitt dom kan inte hjälpa oss förrän 10 januari ! Folksam ska hjälpa oss hem med flyg men måste hitta en parkering för bilen under tiden . Dom säger att kostnaden för parkeringen får vi stå för själva . Någon som vet hur det är med den saken ?

Låter ju otroligt, vad är problemet?
 

Montreal

HBK Medlem
Inlägg
11.617
Kommun
Alingsås
HBK-Nr
707
Medlemskap
2025
Oftast är det så att har man kostnader i en skada så skall man också ha ersättning för dem...

Enligt mig är Folksam ett bedrägligt företag som inte ersätter den drabbad fullt ut...

Får ni själv betala parkeringen, så gör det och anmäl sen Folksam till Bank Inspektionen..... I mitt ärende fick jag ytterligare ca 8000:- som jag hade rätt till, när jag anmälde F. Till B I.

Lycka till o ge er aldrig...

Du menar väl Försäkringsinspektionen?
 
Toppen