Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Vilken kategori och vilket erbjudande gäller detta?Rabattkoden ogillas, priset 595 kr. inte 395 kr!
Vi har haft kontakt även med det rederiet men fått till svar att de inte ingår några sådana avtal. De enda som har någon förmån är fast boende på Gotland.Lite förvånad att vi inte har något avtal med gotlandsrederiet.
Dom är ju ensamma? om med färjförbindelsen så dom ser väl ingen anledning att lämna rabattVi har haft kontakt även med det rederiet men fått till svar att de inte ingår några sådana avtal. De enda som har någon förmån är fast boende på Gotland.
Det är utmärkt att klubben jobbar fram rabatter som mervärde för medlemskapet. Dock är det viktigt för varje medlem att själv räkna på de ekonomiska konsekvenserna. Jämförde Opus Bilprovnings pris för min husbil. Om jag använder ett konkurrerande företag så sparar jag ytterligare 9,6% samt 6,2 mil kortare körsträcka.Nu är det lättare att hitta Medlemsförmåner i Husbilsklubben.se
Vi jobbar på att kunna erbjuda flera förmåner, de senast tillkomna förmånerna är:PolferriesTallink Silja LinePintrip, lantgårdar och sevärdheter i DanmarkBatterilagretLoh ElectronicsC-Parts, motoroptimeringOpus Bilbesiktning