Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Det var sådana ändamål som Cinderella-toaletten ursprungligen konstruerades för – då med elektrisk uppvärmning.Om den är tänkt för ett sommarställe eller kolonistuga utan kommunalt avlopp så kan förbränningstoaletten vara ett bra alternativ.
Den har nackdelen att behöva tömmas betydligt oftare än Cinderella, som å andra sidan bl.a. har nackdelen att dra mycket energiTar det aldrig slut på dessa tokiga tillbehör till "campinglivet" ? Vad är det för fel på en simpel PortaPotti?![]()
Kanske kan komposttoa vara ett alternativ?Den har nackdelen att behöva tömmas betydligt oftare än Cinderella, som å andra sidan bl.a. har nackdelen att dra mycket energi
Det verkar inte så, jag har inte heller provat.Har någon testat Cinderellas förbrännings toalett diesel?
Tillbaks till framtiden.Nä...en husvagn med en vattenpump i golvet, och knapp tändning på värmepanna.
Inga kretskort elboxar mm som går sönder.