• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Karosseri Fästen markis på husbil

Husisen

HBK Medlem
Kommun
Köping
HBK-Nr
38644
Medlemskap
2027
Hej alla! Jag söker tips och råd inför montage av fasta hållare för markis fötterna, fästen som jag köpt är i aluminium. Trevlig sommar till alla !! Mvh Husisen.

Bilagor

• 20240713_131448.jpg
    20240713_131448.jpg
    2,4 MB · Visningar: 71

peter_blågräs

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
40147
Medlemskap
2026
Jag har satt mina i aluminiumlisten som går längs nederkanten. Skulle på din bil motsvara det vita området under de orangea reflexerna i bilden. Kolla att det är fritt bakom ytan innan du börjar att ta hål.

Jag satte mina direkt med blindnitar i borrade hål. Om materialet är plast skulle jag lägga ett plattstål bakom - eller rejäla brickor - så att lasten fördelas bättre.

HW61

HBK Medlem
Kommun
Burlöv
HBK-Nr
36504
Medlemskap
2025
När jag är osäker på att borra för att sätta upp typ en duschdörr då betalar jag ett proffs. Blir det fel har jag någon att bråka med - som inte är jag själv - ja det kostar, men jag bråkar inte med mig själv.

Toppen