Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Härligt att höra, snart dax för oss också. Finns det eluttag i hytterna, kommer ha kylbox med oss som drar 230/12 V?Måste slå ett slag för färjan mellan Nynäshamn-Rostock perfekt om man vill spara mil och tid till Europa. Var inte många bilar när vi åkte .
Håller helt med vi åkte från Rostock med hundar 22/9 och betalde 4200 .. så nöjd lite folk ok hytt ( nöjda hundar) ( rastplats (hundar) Hoppas fler åker så den inte läggs ner ( läste att det var ett eu projekt)Måste slå ett slag för färjan mellan Nynäshamn-Rostock perfekt om man vill spara mil och tid till Europa. Var inte många bilar när vi åkte .
Mat är fortfarande billigare i Europa med högre konkurrens och lägre moms på många ställen. Vad behöver du ta med?Vi ska snart mot Spanien med husbil.
va ett bekvämt alternativ. har funderat på hur man löser det där med avstängt stort kylskåp 18 timmar. Men om man fyller det relativt fullt och har med sig kylklabbar hemifrån kanske det klarar sig.
Är det nån med husbil som har nåt bättre förslag?
Frys ett par stora petflaskor så klarar du det,ingen har kopplat upp sig till fartyget på mina resor.Vi ska snart mot Spanien med husbil.
va ett bekvämt alternativ. har funderat på hur man löser det där med avstängt stort kylskåp 18 timmar. Men om man fyller det relativt fullt och har med sig kylklabbar hemifrån kanske det klarar sig.
Vi brukar frysa in ett par juiceförpackningar det är något som vi ändå ska ha med oss på resan.Vi ska snart mot Spanien med husbil.
Vi köpte en kombinerad kyl/frysbox på Amazon (kompressordriven) 12/230v. Vi körde den som frysbox -19 gr drog ca 12% av bodelsbatteriet under resan. kylen klarade sig med några frysta vattenflaskor. Nu använder jag den som kylbox då får jag alltid har kalla drycker. Kylen är ju oftast fylld med mat. CROSS TOOLS Icebox 40 Kylbox, Silver, Svart, 40 L : Amazon.se: Sport & outdoorVi ska snart mot Spanien med husbil.
Låter bra! Vi ska åka med den om ett par veckor.Måste slå ett slag för färjan mellan Nynäshamn-Rostock perfekt om man vill spara mil och tid till Europa. Var inte många bilar när vi åkte .