• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla. Du måste logga in för att betala årsavgiften!

Euro mynt

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja, caggen... din fråga är ju..kan man fixa euro mynt i Sverige? Mycket svårt tydligen. Jag föredrar definitivt att betala med kontanter i länder och i områden där detta är vanligt. Men detta har jag skrivit tidigare. Det är smidigare för att kassor och kassörska är vana vid det. Så efter några dagar utomlands, genom att betala kontant så har man fått tag i mynt.
Nästa fråga är ju..hur mycket kan va lämpligt att ha som mynt?
Jag kollade just min börs. Det finns 9 en-euro och 4 två-euro..och rätt mycket 50 cent o mindre mynt.

Jag förstår er omtanke men är inte hjälpt av myntsamlare el plånböcker , vill kunna växla till 1 euro , 2 euro , 50 cent , 25-30 st av var . Till vatten , tvätta,olika automater mm. Men det spårar ur som vanligt kan admin hjälpa mig stänga tråden vet inte hur man gör

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tillbaka
Toppen