• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Eura Mobil 692HB Bodelsbatteri

golddigger

HBK Medlem
Kommun
Ydre
HBK-Nr
1851
Medlemskap
2026
Hej ! Vill dra en kabel från bodelsbatteriet för att få 12 volt uttag ,men hittar inte batteriet.Fick ett tips om att det fanns i dubbelgolvet i nån lucka antaglig under matbordet.Har kollat alla luckor.Inget bodelsbatteri.HJÄLP!!!Mvh Golddigger

Sv: Eura Mobil 692HB Bodelsbatteri

Har du kollat i garagedelen om batterierna är nersänkta i det undra golvet? I Svarta lådor.
Då bör du se dom lådorna dom sitter i om du tittar under bilen.

Senast ändrad:

Det var bättre!!! Dom satt under golvet i garaget.Då är det jo enkelt att dra en plus och en minusgenomi dubbelgolvet.Men det var konstigt att dina batterier sitter under bordet.Det kan vara nått med årsmodellen.

Ja golddigger jag kollade i en brochyr som jag hade liggande i datorn och såg att från -04 så är bilen ca.10cm lägre och då får dom inte plats i mellangolvet.

Så som dom är monterade i din lånebil är dom även idag.

Lycka till o trevlig resa.

Tillbaka
Toppen