• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Et nyt gratis program til dator, hver dag

F

F.d. 25168

Guest
F

F.d. 14324

Guest
Sv: Et nyt gratis program til dator, hver dag

Gratis är gott! :)

Tack för tipset, det får bli kvällens datorkurs för mig.:msn_laugh:

F

F.d. 14324

Guest

Dagens gratisprogram. Jag är lite sugen på att testa detta. Är det någon som har provat det här eller något liknande?

givaway.jpg

Det är orden om att windows ska starta snabbare som lockar mig.

F

F.d. 14324

Guest

Jag är lite nyfiken på det här, om jag förstår det rätt så ska man kunna spela in vad som händer på sin skärm och kunna dela det med andra.
Är det någon som har testat det här eller liknande program? så lyssnar jag gärna till era erfarenheter.:)
Image 1 screencamera.jpg

WillyPe

FD HBK Medlem
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
2029
Medlemskap
2023

En liten tanke bara: gratisprogram kan vara infekterade med virus och annat skräp. De är populära inkörsvägar för hackare. Scanna programmen och sedan datorn efter installationen med virusskyddet för säkerhets skull.
Men gratis är ju gott!

R

Resenären

Guest

Hej,
jag har hämtat program där i flera år nu och hittat många bra.
Ett tips är att vänta med att ladda ner tills det har kommit in kommentarer från andra, så du kan bilda dig en uppfattning om det är värt att ladda ner.
Ofta får du tips om andra gratisprogram som är bättre och alltid gratis. Ibland får du tips om att programmet har så stora nackdelar, brister, att du väljer att avstå!
Men som sagt, jag har hittat många pärlor också!

Beträffande Screen Camera, så har jag avstått detta, då det är MYCKET svårt att avinstallera om du vill det. Ett bättre alternativ är att kolla på dessa 10 gratisprogrammen:

10 Free Screen Recording Softwares For Creating Attractive Screencasts

Senast redigerad av en moderator:
Toppen