• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ersätta Laptopen med denna ?

J

Jarn

Guest
Min bärbara dator börjar tackla av pga åldersskäl.
Vill inte lägga för mycket pengar på en ny, då jag har en bra ASUS surfplatta också.
Tycker dock fortfarande att vissa saker funkar bäst på laptopen och Officeprogrammen.

Har nu sett denna kombinationsprodukt lanserad till ett bra pris och inkuderande Officepaket.
Kan det vara något och finns det även appar till den Windows 8.1?

ASUS Transformer Book T100TA-DK003H - Surfplatta och bärbar dator i ett!

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: Ersätta Laptopen med denna ?

Har selv et tilsvarende produkt fra Acer, det finnes en god del apper og en kan bruke alle win32 programmer i desktop mode.

Oppgraderingen til Windows 8.1 var helt enkel og forbedret produktet.
Bruker den nesten hele tiden med keyboard, men den klarer seg godt uten.
Største forskjell på ASUS og Microsoft Surface PRO er oppløsningen på skjermen om en ser på 64GB utgavene. Med keyboard er disse platene raske laptopper. Min starter fra kald på under 15 sekunder inkluder pålogging.

Selv har jeg plukket harddisken ut av min gamle laptop og puttet inn i en boks med usb interface som jeg plukket opp på Teknikmagasinet for 149 kr, henger denne på når jeg trenger tilgang fra saker fra min gamle døde laptop eller behov for mer plass enn de 64GB jeg har i plata.

Björn R

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
14101
Medlemskap
2029
Sv: Ersätta Laptopen med denna ?

Hej.
Tycker inte du skall gå i fällan med förinstallerad Office.

Det låter bestickande men kolla på en månadslicens av Office365.se Ett komplett Officepaket att installera lokalt på upp till 5 enheter. Anpassat för olika plattformar. Dessutom webapplikationer så du kan komma åt allt, från valfri dator. Många älskar friheten med en platta, löst tangentbord och ett molnbaserat Office 365. Hälsar Björn

Toppen