• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Erfarenhet av Auto Sock hjulstrumpa?

F

F.d. 8972

Guest
Hej på er ALLA i alla länder.

Först vill vi (Tommy & Marie + tvillingarna Robert & Victoria och hunden Olle Tibetansk terier) tacka för alla tips på detta forum.
Har forumet att tacka för att husbilen är på fiat verkstaden i dag för åtgärda recalls, 5219, 5221, 5222, 5223, 5247, 5248.

Vi har fått en raport från (Knugrone) som vi tackar för, att det kan vara bra att ha något hjälpmedel på däcken.

Vi skall köra till Geilo i Norge på Lördag med husbilen som har sommardäck därför undra vi om det är någon som har erfarenhet av Auto Sock Hjulstrumpa.
Vi har lättmetallsfälgar, ? (snökedjor. 225*75-16)
Dethleffs 6541/ 4000kg.

Om det är någon som inte har stuvat undan skidorna så åker vi 12/4 från Karlskrona
Se upp i backen på söndag är vi där om allt går bra.
Tommy Nilsson 1722 :music-icon:
.
 
F

F.d. 8972

Guest
Sv: Erfarenhet av Auto Sock hjulstrumpa?

Hej Mickael!

Ursäkta min kunskap var inte tillräcklig, Du får gärna ta bort inlägget.

Tommy
 

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Inlägg
8.266
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2024
Sv: Erfarenhet av Auto Sock hjulstrumpa?

Ibland är sökfunktionen mycket användbar. Men det är inte alltid så lätt att hitta det man söker i alla fall. För att hitta tråden Autosocks fick jag prova lite olika stavningar. Sökfunktionen hittar bara det som skrivs och gör därför skillnad på Auto Socks och autosocks. Lite knepigt detta med sökning.

Hoppas att du fick svar på dina funderingar i den andra tråden.
 
F

F.d. 8972

Guest
Sv: Erfarenhet av Auto Sock hjulstrumpa?

Hej

Ja jag fick svar men jag blev inte klokare.
Vad jag förstår finns inge egen erfarenhet inom forumet.

Tommy
 
Toppen